Müşteri Yorumları

01-08 Eylül 2018 tarihleri arasında Orta Avrupa turuna eşimle beraber katıldım. Turda 2 nolu otobüsteydik.Rehberimiz Behiç YAMANOĞLU beydi.İstanbul'dan katılmamıza rağmen turdan çok memnun kaldık.Budapeşte'deki gece yağmuru na rağmen Tuna nehrine ve Budapeşte'ye hayran kaldık.Diğer yerlerde müthişti.Viyana,Bratislava,Prag özellikle Karlovy Vary.Final yeri olan Dresten bizi başka diyarlara götürdü.Rehberimiz Behiç beyden bahsetmeden geçemiyeceğim.Yalın ve sade ifadeleri,sorunlara sakin ve mantıklı yaklaşması rehber olarak vazifesini fazlasıyla yerine getirmesi herkesin takdirine şayan oldu.Gezimizden oldukça memnun kaldık,bu vesileyle rehberimiz Behiç bey başta olmak üzere turu bizlere hizmet olarak sunan LADY TRAVEL ailesine sonsuz teşekkürlerimizi sunarız.Saniye-Erçin ACAR.
Erçin Acar 1.11.2018
1-8 Eylül İspanya Portekiz geziniz sırasında her şey yolunda gitti. Bu turun başarılı geçmesinde tur rehberimiz Mehmet Agan arkadaşımızın başarısı büyüktür. Tur katılımcılarının çoğundan genç olduğu halde deneyim ve insanlara davranış becerisi nedeniyle bir öğretmen gibi kendini saydırdı. Her konudaki bilgisi, ( Tarih, coğrafya, resim, edebiyat),donanımıyla bizleri bilgilendirdi. Yaşına karşın bu denli konusuna hakim olması, insanların kolayına kaçma, ben yaptım oldu düşüncesiyle ortaya atladığı, yaptıklarıyla kendini ayrıcalıklı saydığı bir dönemde böyle bir rehberle karşılaşmak kendi adıma, ülkem adına beni umutlandırdı. LadyTravel de bundan kendi adına sevinmelidir. Her turda, böyle kalabalık gruplarda olumsuzluklar olabilir. Hiçbir sürtüşme, karşı çıkma, eleştiri olmayan bir tur başarılı olmuş demektir, Rehberinize ve size teşekkür ederim.
YAYLA BOZTAŞ 10.09.2018
Kurban bayramı süresinde yapmış olduğumuz benelüx turundan çok memnun kaldık. Başta Yasemin hanıma özellikle tur rehberimiz Gökhan beye( samimiyetinden ve bilgisinden dolayı) şoförümüz Sinan beye ve işin mutfağındaki görünmeyen kişilere sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Başka turlarda görüşmek dileği ile sevgiler saygılar...
Selda Ergin 29.08.2018
Sayın Yetkili, TED Denizli Koleji ailesi olarak veli ve öğrencilerimizle 9-13 Haziran tarihleri arasında Lady Travel ile Orta Avrupa ( Prag-Viyana- Berlin) turumuzu 43 kişi ile gerçekleştirdik. Firmanızın göstermiş olduğu özen ve ilgi için öncelikle teşekkür ederim. Hiçbir sıkıntının oluşmadığı, herşeyin çok güzel ayarlandığı harika bir gezi oldu. Tüm veli ve öğrencilerimizin memnuniyeti bizi de memnun etmiştir. Okulumuz ile olan süreç ve bağlantıyı çok iyi yürüten Hierapolis Turizm Müdürü Utku ÖZVATAN’a, donanım ve iletişimi ile tur rehberimiz Ümit BAYRAKTAR’a, programın ayarlanması, otel seçimi ve vize işlemlerindeki profesyonel ve titiz çalışması ile İstanbul şubenizden Deniz ELMAS’a ve vize işlemlerindeki desteği için İzmir şubenizdeki Erhan ULUTANIR’a nezdinizde teşekkürü borç bilirim. İyi çalışmalar EMEL BALIM MALANÖZ TED DENİZLİ KOLEJİ MDR YARD.
Emel Balım Malanöz 22.06.2018
Ben Nezih TÜMER 24 haziran 2018 Balkan türünün 2 nolu otobüsüyle ailecek seyahat ettik. Tur rehberi Mehmet Osman,2.rehber Furkan ve seyahatımız boyunca otobüsümüzü kullanan 2 sırp şoförümüzün hizmetleri mükemmeldi. Öncelikle onlara ve Lady Travel’a ailem adına teşekkür ediyorum.
Nezih Tümer 1.07.2018
30 06 2018 tarihinde Masası köyler ve doğa harikası göller turuna katıldım. Tek anlamıyla ismi gibi olağan üstüydü resmen büyülendim rehberimiz Engin bey şimdiye kadar katıldığım turlar içinde gerçekten pozitifi kişiliği işinin ehli olması güler yüzü ile turumuzun güzelliğinin iki kat atmasının nedeni oldu. Teşekkürler Engin bey lady travel
Melike Arpat 8.07.2018
Sayın Lady Travel yetkilileri; 26.01.2018-02.02.2018 tarihleri arasındaki İstanbul bağlantılı büyük İtalya turuna eşimle katılmış bulunuyorum.İsmim Saniye ACAR eşim Erçin ACAR.Bu turdan çok memnun kaldığımızı belirtmek istiyorum.Tura İstanbul'dan katıldık.26.01.2018 günü sabahı saat 07.00 de Sabiha Gökçen Havaalanında bizi şirketinizin İstanbul büro sorumlusu genç bir delikanlı(Deniz bey) karşıladı.Sağolsun 20 Dk.da çıkış işlemlerimizi yaparak bizi pasaport girişinden uğurladı.Milano Bergamo havaalanında indikten sonra Tur rehberi AYŞEN KALIN hanım karşıladı yoklamayı yaparak turumuza başlamak üzere otobüsümüze götürdü.9 gün boyunca gezilecek yerlerle ilgili canlı bir ansiklopedi gibi bilgi verdi.Uyulacak kuralları örnekler vererek anlattı.Konaklanacak otellerde tahsis edilen odalara kadar ilgilendi şikayetler varsa düzeltilmesi için uğraş verdi.50 kişilik turumuzu huzurlu mutlu sorunsuz olarak yapmamızı sağladı.Ana dili gibi bildiği İtalyancasıyla oranın insanlarıyla iletişim kurmamızı sağladı.Bu vesileyle bizimle 8 gece 9 gün beraber olan rehberimiz Ayşen KALIN hanım başta olmak üzere bu turu bize bir hizmet olarak sunan LADY TRAVEL yetkililerine sonsuz teşekkürlerimizi sunarız. Saniye ACAR ve eşim Erçin ACAR.
Saniye - Erçin ACAR 8.03.2018
26 Ağustos - 2 Eylül 2017 tarihleri arasında katıldığımız orta Avrupa turundan gayet memnun kaldık. Rehberimiz Engin MERDAN' ın gezdiğimiz yerler hakkındaki bilgisi, bu bilgiyi bizlere aktarmadaki başarısı çok iyiydi. En önemlisi de profesyonel bir iş yaparken hepimizi rahatlatan samimiyeti ve pratik zekası övgüye değer...teşekkürlerimizle...
Ramazan AKKAYA 8.03.2018
16.09.2017-22.09.2017 tarihleri arasında gerçekleşen İtalya Grande turumuzda her günümüzü maksimum tatmin ve memnuniyet anlayışıyla planlayan, tüm sorular karşısında sabrını ve güleryüzünü kaybetmeyen ve tüm seyahatimizin dolu dolu geçmesini sağlayan sevgili rehberimiz Mehmet Agan'a ve turun organizasyonunda tüm sorularımızı sabırla yanıtlayan Aylin Hanım ve Lady Travel ekibine sonsuz teşekkürler...
Sezen ZINGIL 28.09.2017
3-11 Eylül 2017 tarihleri arasında 5 kişilik grubumuzla Balkanlar turuna katıldık. Bir haftalık gezimiz süresince Balkanların o eşsiz doğasını, yeşilin her tonunu hayranlıkla seyrettim. Seyahatimiz bitiminde arkadaşlarımda bende son derece memnun kaldık. Gezimiz süresince engin bilgisi ile bizleri aydınlatan rehberimiz Yılmaz OSMAN beye ve güvenli bir şekilde seyahatimizi sağlayan kaptanımız Mensur beye, organizasyonda emeği geçen tüm Lady Travel ailesine özellikle yardımlarından ötürü Tuğba hanıma teşekkür ederim.
Nilüfer Çelik 28.09.2017
Toplam 806 Adet Müşteri Yorumu Listelendi
Sitemizde gösterilen tüm fiyat ve bilgilendirmeler, seçmiş olduğunuz tarihlere göre değişebilir ve ilgili üründe kontenjan olması durumunda geçerlidir.